Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

söndag 11 mars 2012

Många sötnosar....

2 svartisar är inne och i morgon ska de till vet för att fixas till. Hoppas att båda är lagom stora för att verkligen fixas till, för den minst* var allra först in... vilket morr och så duktig att dra in halva filten i transporten :)



Här är lill* jag <3

En ny misse dök upp idag, och den precis som alla de andra, är sååååå fin!


Första tog vi i transport och nr 2 med fälla. Naturligtvis ville alla in på en gång i fällan och ja, 4 på en gång går bara inte... men det var att fösa undan med rösten lite och sedan vänta... fösa undan några igen och sedan hoppas och till slut så gick en misse in ensam :) nummer 1 och 2 har jag bilder på i mobilen, de kommer jag att lägga ut på fb-sidan :)


Såhär snygg och så muffliga kinder så man vill ju bara puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussa på dem alla, men jag håller mig i skinnet :) men drömmer... det gör jag!

När 2 var borta märktes det inte sa M-H, men varje katt som kommer med "hem" och blir klar är en jättefin bonus.... positivt tänkande... de är ju bara sååååå underbara!

Många kvar som sagt vad.... många fina missar!

I morgon kl 8.15 ska vi vara hos vet med småtrollen. Hoppas att allt kommer att gå perfekt och superduperbra, så hoppas vi att vi kan komma iväg i morgon igen för att fånga in åtminstone 2 till :)

Hejja hejja!

I veckan kom det ett paket till mig, en gåva från Kattson på Södertälje katthem. Jag fick en kamera, en jättefin Canon :) jag blev alldeles rörd och jag är så glad att ha en alldeles egen kamera igen. Min älskade Nikon d200 slog katterna i golvet och sedan dess är den död... inte ett ljud, inte ens en strimma hopp... men... nu kan jag fotografera igen! Tack snälla Kattson för gåvan, så otroligt tacksam och glad jag blev *bamsekram*

Kram
Malin

2 kommentarer:

  1. Jamar igen = Jisses sååå många dom är och lika söta allihopa !
    SÅ väldans snillt av Kattson att skicka en kamera till dig så att du kan fota igen , nu när din Nikon föll i koma av fallet :)

    SvaraRadera
  2. Mjau, Kattson hon är något alldeles extra, hon! *svansdans*
    Och här kommer första delen av Wikkis Tasseri T8: Just nu har det kommit in 900 kr och de är direkt insatta på kontot! Mer kommer! ♥
    NosPuss Wikki

    SvaraRadera