Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

fredag 1 januari 2010

Detta behöver vi

Om man vill hjälpa oss men inte har möjlighet att hjälpa en katt in så är vi i stort behov av många saker. Vi sammanfattar därför en lista och all hjälp tas väldigt tacksamt emot.

Vi får inga som helst bidrag/sponsorer så ingen gåva är någonsin för liten!

  • Ekonomiska bidrag till framförallt veterinärvård
    Swedbank: (clearingnr.) 8480-6 (kontonr) 914618599-7
  • Kattmat (torrfoder, mjukmat)
  • Kattsand
  • Leksaker/godsaker
  • Bäddar/krypin
  • Klösbrädor och klätterställningar
  • STÖDHEM OCH PERMANENTA HEM SÅKLART :)

Skicka ett mail till ostgotakatterna@live.se om det finns något du vill bidra med.

3 kommentarer:

  1. marie berg helming7 april 2010 kl. 19:09

    Tack, tack, tack för ert fantastiska kärleksfulla och tålmodiga arbete med dessa underbara djur. Önskar så jag kunde ta emot en kisse men jag har 6 egna små änglar här hemma. Har precis hittat ett hem till en liten kisse som for illa i ett stall. Nu är hon frisk och får bo i en prästgård med snälla djurmänniskor omkring sig - underbart! Lycka till i ert viktiga arbete!

    MVH

    Marie B Helming

    SvaraRadera
  2. Skulle ni inte kunna redovisa inkomna gåvor här på bloggen? Det vore fint att veta att pengarna har kommit fram. Jag undrar även vilket meddelande ni vill att man lämnar vid överföring (via Internetbank).

    SvaraRadera
  3. Jag läste på Wikki's blogg om att ni behövde en hjälpande tass. Så jag övertygade min husse om att sätta in en en liten slant. Vi är inte så jätterika. Men vi undrar, var ska man lämna kattmat och leksaker nånstans? Det går liksom inte att trycka in igenom datorn.

    SvaraRadera