Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

lördag 2 april 2011

Kolonimissarna gör kisshjärtan ♥ Nostippen

Man kan tro att jag är "lite" pervers när jag tittar noga i missarnas lådor, men det är viktiga saker det där med kisseriproblem, jag spanar hellre än gång för mycket än inte alls.

Så, de har kissat ett nytt hjärta för att jag ska dela det med er här på bloggen, det är jag helt övertygad om.... så här kommer det ♥



Har nyss kommit hem från kolonin där vår älskade Nostippen låg och väntade på mat. Vi laddade fällan och väntade och väntade. 3 gånger var hon på väg in men blev störd av att det hela tiden rörde sig människor överallt...suck! Vi gav upp för dagen, men i morgon är det en ny dag och då görs det nya försök såklart.

Här kommer lilla Nostippen, nytagna bilder, från idag.... trumvirvel... här är HON!




Lilla älsklingen! Nu tycker jag att du ska ge upp att vara ute! Mycket bättre att komma in hos Matilda och få mat regelbundet och sova i sängen och gömma dig (nej det fick du inte nä) men du kan gosa och spinna för Matilda och jag lovar, hon kommer att lyssna på dig och älska dig precis som du är.... lyssna nu på tant Malin... komsi komsi... lilla raring!

Nu ska jag dricka kaffe och virka bollar i soffan och gosa katt... vad gör ni en lördagkväll?

Kram
Malin

6 kommentarer:

  1. Åh vilket fint kisshjärta <3
    Vi kommer skicka lite mat i veckan! Vi hoppas ni behöver det :) Kram till er!

    SvaraRadera
  2. Komsi, komsi! Du kan till och med få gömma dig lite, jag har sängen kvar och en ny soffa som säkert lämpar sig bra som gömställe för små skygga missar. Men helst vill jag ha en massa spinn och mys <3

    SvaraRadera
  3. lilla tjejen, kom in, du vet att Mathilda väntar på dig, hoppas du känner det

    SvaraRadera
  4. Nedrans så söt hon är Nostippen.

    SvaraRadera
  5. Goliath & Lisen
    Vi uppskattar mat, både missarna och jag :) tack snälla <3
    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  6. Har hon varit borta sen 2011? Våra hjärtan gråter. Tänker på Räkan som "bara" var borta 9 dagar.
    Gumman ger mig "kisshjärtan" då och då. Kanske beror det på att jag alltid gör ett hjärta i hennes sandlåda när jag tömmer den. Som en liten gest bara. Hon är ju min stora kärlek. <3

    SvaraRadera