Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

torsdag 4 mars 2010

Sötnosarna!

Nalla har sitt ställe bakom tv:n och Svanstippen och Semlan ligger under sängen. Filtarna som jag föste under sängen passar inte raringarna, det är nog för varmt kan jag tänka mig?! Det är klart att det är varmt, även om min lägenhet inte är supervarm så är det skillnad mot att vara ute i kylan, det slipper de här raringarna i alla fall.Igår var vi en tur till kolonin och även dagarna innan.

Det är svårt att få klart för sig hur många kissar det är kvar därute, som vi själva ser och kan räkna in, men i alla fall 5 stycken som vi känner igen och sedan för mig en främmande kisse med ganska så stor mage :(. Men, det kan vara en hane, eller vi knäpper händerna och ber för det!

Hoppas verkligen att det inte blir flera bebisar i vår, för det har varit tillräckligt tungt kan jag lova!

Svanstippen


Som vanligt och hela tiden söker vi STÖDHEM för de kissarna som går kvar ute. Det är bråttom att få in dem innan det blir bebisar! Det räcker med kissar nu som om det går att abortera så gör vi det!


Semlan

Om du kan tänka dig att vara stödhem så mejla oss på ostgotakatterna@live.se :)

Ska se om jag kan få ett par bilder på Semlan och Svanstippen, men jag vill inte skrämma dem :( för det känns rätt så onödigt :) vi tar en dag i taget och det går sakta men säkert framåt. De är duktiga kissarna här hemma.

Dags att muta med lite godis :)

Ha en bra dag önskar Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar