Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

lördag 21 januari 2012

Svarta svansen är synlig igen....

Vår tös försvann i maj 2010 och är nu (idag) synlig i kolonin igen!

Mitt hjärta stannade nästan när jag såg henne! Lilla mitt!

Här är 2 dåligt tagna nya bilder på henne




Här är 2 gamla bilder, innan intagningen från kolonin



Lilla -gumman!

Så härligt att se henne igen, för jag har aldrig slutat tro att hon hitta tillbaka till kolonin, så det är ljuvligt att få se henne igen!

Hon är kastrerad, vaccinerad och id-märkt så det är skönt att det var gjort när hon rymde ut igen!

Så, nu börjar missarna dyka upp igen, på trappen eller däromkring!

Imorgon åker vi igen för att kanske fånga henne på bild, med telet, som inte var på idag :( sorry!

Men i morgon kanske hon är där igen så vi kan fånga henne på bild!

Lilla Svarta Svansen, det är härligt att se dig igen... hon är en del av mitt hjärta som håller på att bli helt igen!

Sötnosen! För mig kommer alla dessa kissar vara finaste missarna, även att någon sa att hon var ful, för mig är hon den vackraste!!!

Kram
Malin

10 kommentarer:

  1. FUL?!? Det finns verkligen inga fula katter, hur får någon för sig att säga så? :(
    Du/ni gör ett urbra jobb, jag hejar på i tystnad bakom min datorskärm och håller tummarna för att alla missar snart är inne och i egna toppenhem!

    SvaraRadera
  2. *Ful katt*??
    Vad är det för ngt?
    Har inte hört ordet!
    Finns INGA fula katter i denna värld.
    Finns BARA söta och fina underbara katter.

    Tass tass



    Hoppas detta kommer fram
    blogspot trasslar hos vissa

    SvaraRadera
  3. Inte är hon ful inte. Alla har ett säreget utseende :).

    SvaraRadera
  4. Hon är inte ful..hmpf...har ett ytterst personligt utseende med den lilla kalotten högst upp.

    SvaraRadera
  5. Skutt & hopp & handklapp & JUBEL för att hon kommit tillbaka!!!

    Nu håller jag tummarna för snar fångst av lilla pluttan - och även tumhållning för "lilla" Mussegubbens vettebesök idag.

    / Barbro

    SvaraRadera
  6. Vadå ful? Det var säkert en betydligt fulare tvåbening som uttryckte sig så klantigt! Och vi håller alla tassarna för att Svarta Svansen (Sixten, Jenny och Philemon hälsar att det är väldigt snyggt med svarta svansar) snart är infångad igen. Håll ut!

    Tass från klosterkatterna genom Imma, abbemissa.

    SvaraRadera
  7. Vad är det för amatör som säger att hon är ful? Det finns inga fula katter!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, precis :) det måste vara en amatör ;)
      Nosbuff

      Radera
  8. Tycker Svarta svansen är otroligt vacker, men är ju svag för alla de svart-vita skönheterna

    SvaraRadera