Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

tisdag 2 mars 2010

Rädda ögon...


Har fått en bild på en av raringarna nu, men frågan är väl vem av dem det är. Såg en tydlig tipp på svansen, så jag tror att det är Svanstippen.

Det är svårt då man inte ser båda två samtidigt :) då man i princip bara ser skillnaden på dem via storleken :) dessutom ser ju alla kissarna "små" ut när de ligger ner.

Här kommer i alla fall bild :)

Nalla har förresten äntligen tappat plåstret på örat :) så nu har hon ingen strut kvar där.

Det kommer ta tid att få de här kissarna lugna och trygga och det är så viktigt att ge dem massor med tid, tålamod och massor med godis såklart.

Svårflörtade är de busarna, men det gör ingenting. De sköter numera lådan perfekt och äter bra och leker om nätterna när jag inte kan störa dem, det är smarta kissar det här :) och min kärlek till dem är stor <3 fina, fina kissar!

Idag hoppas jag att jag kan ställa in sängen i rummet så de byter gömställe :) tv:n är inte det bästa stället att gömma sig på för där kan jag inte se dem på avstånd utan att skrämma dem :( jag vill spana lite på dem, men utan att skrämma dem för mycket.

Nalle Puh vet jag inte om det funkar, men det är ju det jag läser för dem i alla fall. Sötnosarna!

/Malin

3 kommentarer:

  1. Näää men lilla söta raring!!!
    Tycker också det ser ut som Svanstippen.
    Söt som socker!

    SvaraRadera
  2. jättesöt,ännu en älskling
    här är Saga fullständigt trygg, får klappa henne om Sigrid, hennes älskling är med, annars är det också rädda ögon, men leker som besatt, allt tar sin tid, och det får det göra
    Maggan47 och Saga

    SvaraRadera