Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

fredag 1 januari 2010

Lilla Mysan


Liten är vad hon är den lilla tösen!

Imorgon kl 10.30 så åker vi iväg för att ta blodprov, lilla gumman ska få sova då så hon inte blir mer stressad än nödvändigt.

Kiss utanför lådan igen och hon dricker massor med vatten. Ikväll hade lilla tösen dessutom kräks och det oroar mig mkt! Ställde in morotspuré som jag vet att hon tycker om, hoppas att hon äter det.

Min magkänsla känner stor oro för henne och provsvaren, men jag kan ha fel, så det får vi hålla tummarna för nu!

Lilla sötnöten, hon har knyckt mitt hjärta!

Med sorg i hjärtat kan jag berätta att Katthemmet Kompis brann ner till grunden idag. Här kan du läsa om det! Skänk en slant till mat, lådor och sand i första hand på PG: 35 74 82-9

/Malin med hjärtat fullt av sorg för Katthemmet Kompis

4 kommentarer:

  1. läste om katthemmet kompis-usch!
    hopas det går bra med lilla mysan imorgon då.
    /tass

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt gått bra med Mysan. Håller tassen...
    /Bullemor

    SvaraRadera
  3. Tummar och tassar hålls för lilla Mysan med det bestämda ansiktet!

    SvaraRadera
  4. hoppas också allt går braa med lilla Mysan, och att det är någiot övergående
    Kram Maggan47 som också tycker branden var fruktansvärd

    SvaraRadera