Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

onsdag 23 maj 2012

Kungen av Linköpingskolonin

Vår Musse the king ska få en rastgård och jag vill ödmjukt viska om någon har lust att skänka en slant till Musses kattlucka och rastgård för han behöver en STOR dörr för att kunna gå ut och den är DYR!


Musses svängdörr kostar 475:- och husse skäms att jag tigger, men det har ju inte jag vett till, så jag frågar här :) är den någon som vill skänka en slant till bygget av rastgården och svängdörren? Frågan är ju fri som jag brukar säga och det är ju alltid frivilligt om man vill skänka :).

Jag vill att Musse ska få chansen att komma ut och få luft i morrisarna och känna gräs under sina tassar, under kontrollerade former.

Så nu är frågan ställd... en liten slant är värt mycket :)

Husse går i dagarna in i fas3 och jag är för tillfället arbetslös, med bara A-kassa tyvärr :( men senare kommer jag börja att jobba igen (mitten av juli) så om någon har lust :) så blir vi så glada och vi tror även att Musse blir glad att få komma ut i friska luften.

Om någon vill skänka en liten slant så är kontonr:

Swedbank
Clearingnr:8480-6
Kontonr:914618599-7



Märk med M och ert namn så går pengarna till Musses rastgård och svängdörr ;)

Kram
Malin

5 kommentarer:

  1. Kungsörsligan23 maj 2012 kl. 14:22

    Matte har satt in 400 kr men hon skrev bara Musse..

    nospussar från Milou och Pontus

    SvaraRadera
    Svar
    1. Milou och Pontus, hälsa er matte och tacka så mycket från både mig och Bertil och Musse <3

      Radera
  2. Matte har satt in en blygsam summa, hon har inte märkt det för hon anser att du vet bäst var pengarna ska hamna.

    Basco

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Bascos matte <3 då sätter jag hälften av dem på "Musse" och den andra häften på Östgötakatterna, om det är okej för dig?
      Nosbuff
      Malin & Co

      Radera
  3. Nu ska jag åka och hämta ut kattdörren :) för 500:- har det kommit in till Musses rastgård :). Tjohoooo! Tack snälla ni!
    Det kommer bli så himla bra för Musse <3 Rastgården blir 10 kvadrat och det tror vi räcker för Musse?! Vi ska såklart sätta in hyllor och klös åt honom också... husse har planer för Musses trädgård ;) det kommer att bli fint!
    Kraaaaaaaaaaaaaaam
    Malin

    SvaraRadera