Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

måndag 30 april 2012

Tusselina & Bobbo

Bobbo

Bobbo

Tusselina

Tusselina

Tusselina 

Det kom ett mail från Amelia :) om uppdatering om de små <3

Hej!

Jag är så glad att dom här bebisarna fick komma till mig (känns nästan som det var meningen i vissa lägen att just dom här två skulle bli mina kissar). Jag har redan fått en så härlig relation till de båda och blir alltid lika glad att komma hem till dom varje dag!

Tusselina är mitt lilla busfrö, en väldigt mammig liten tjej. Det är aldrig en lugn stund här hemma, förutom när hon sover haha! Hon ska alltid vara i samma rum som mig och hon älskar att vara i centrum och få så mkt uppmärksamhet som möjligt.

Bobbo tar sig fram sakta men säkert, med mig i samma rum är han framme och så, men så fort det blir lite läskigt så drar han sig undan. Men han är världens finaste kille! <3

Häromdagen lade jag mig faktiskt på golvet i köket, på magen med mitt huvud på köksmattan, efter att ha gett dom godis. Först kommer Bobbo och lägger sig på högra sidan av mitt huvud och tvättar sig och sen sover. sen kommer även tusse och lägger sig brevid mig (hon breder ut sig över hela golvet med sin klumpiga stil haha) och sover hon med. det var så himla mysigt och jag tror vi låg där på golvet alla tre i tjugo minuter iallafall.

Många stoooora kramar till Östgötakatter och ert fantastiska jobb!!

2 kommentarer:

  1. Vilken vinnarsituation för er allihop! Hoppas fler inser vilken fantastisk känsla det är att ta hand om en, eller flera katter.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas vi med :)
      Idag håller vi tummarna för att 2 honor går i fällan och får kastreras i morgon!
      Kram till dig Kattson

      Radera