Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

onsdag 10 februari 2010

Nostippen & Fläcken

Sötnosarna väntar fortfarande på stödhem eller jourhem :( det är tragiskt men sant, men det verkar så himla svårt att hitta ett stödhem åt dessa raringar :(

Nostippen har funnit sin favoritplats, uppe på min garderob, där hon ligger och spanar ner på mig och håller koll på vad jag gör i rummet. Fläcken sitter alltid i fönstret och spanar ut, hon verkar längta efter sin kompis Pricken som hon alltid umgicks med i kolonin, inte ens Nostippen kan trösta henne så det blir mycket ropande efter kompisarna här. Trodde att hon skulle finna ro här hemma, men hon saknar någon speciell tror jag :( de små sötnötarna :)

Helgen närmar sig med stormsteg och då kommer alltid ångesten, kissarna måste komma in!

Måste vi verkligen släppa ut Nostippen och Fläcken? Finns det ingen som kan förbarma sig över dessa söta missar?


Lilla Nostippen med rädda ögon :(

Om du kan tänka dig att ge kissarna eller någon av dem ett hem så maila oss på ostgotakatterna@live.se

/Malin

1 kommentar:

  1. och jag ber som vanligt, finns det ingen vrå för dessa kissar, utan bara kylan som väntar ute, dessa mina kompisar
    Saga inne ivärmen

    SvaraRadera