Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

torsdag 4 augusti 2011

Han var där...





Idag var han där, hoppas att han vågar sig till att äta i fällan, hoppas hoppas!

Var hos Johanna som är stödhem åt Nalla och Semlan och fick se bägge två den här gången. Nalla tyckte att det luktade så gott om den nya maten (Porta21) som vi ska testa. Semlan käkade en torkad fisk, halvvägs under sängen, men jag fick se hennes lilla ansikte i alla fall... så fina de är <3

Vi fikade och Johanna hade bakat världens godaste muffins med hallon i, jag tog 2 utan att skämmas och jag borde åka oftare och fika där, det var så himmelskt gott. Så... Johanna, jag kommer snart igen :) nu blir du inte av med mig :)

En happy day!

Malin

1 kommentar:

  1. Vink Vink på Musse :)
    Var nu snäll och gå in i fällan med dig !!!
    Hembakta muffins det är gott det säger matte !!!

    SvaraRadera