Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

torsdag 4 augusti 2011

Fällan är här :)

Igår kväll så åkte M-H och jag ut på landet och fick låna grävlingfällan som ska vara till Musse. Tack för att du fixade det M-H :).

Idag åker vi till Linköping för att hälsa på Nalla och Semlan och deras matte och samtidigt ställa fällan på inmatning över helgen! Nu håller jag tummarna och ni också hoppas jag?!


Kanske att jag får se lilla Semlan idag, hon är såååå blyg, men har gjort framsteg i massor sista tiden, håll tummarna för det också.

Den 15:e börjar jag att jobba heltid, så innan dess så hoppas jag att grabben är inne och allra helst Nostippen och Fläcken också!

Kram
Malin

2 kommentarer:

  1. Klart vi håller tassarna för att det fungerar med fällan. De skulle verkligen behöva fångas in så snart som möjligt.

    SvaraRadera
  2. Vi i Otterbäcken håller också både tummar och tassar för att Musse nu kan fångas in och kastreras. Skulle vara jamarbra om de andra också gick att få in nu.

    Du gör ett jättebra jobb, Malin! Tack för att du finns där.

    Kram

    SvaraRadera