Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

söndag 15 augusti 2010

Noname och bebbarna!

Vitnos håller koll på det mesta, hon är den som är mest framåt och synar mig länge :). Jag tror att hon börjar känna igen min röst också och vet att det kommer god mat när jag kommer! :)

Vitnos håller Muschie sällskap längre bort, här har de ätit abborrar som fiskarna har slängt över till kissarna! Det försvårar arbetet med att få in dem, de vill inte gå i fällorna när de är mätta i magen.

Man kan suga på tassen länge, för det smakar gott :). De är så ljuvliga de här små, även mamma Noname och Musse är ljuvliga, det har inte med storleken att göra, som alla vet. De är otroligt charmiga och man kan inte låta bli att bli kär i alla missarna därute!


Här har Vitnos varit och hämtat en firre åt Muschie som inte vågade själv, tur att syskonen ser om varandra!

Nya försök görs idag... tumhållning tack!

Malin

1 kommentar:

  1. du vet att jag håller allt vad jag har av tummar och tassar
    Maggan47

    SvaraRadera