Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

lördag 7 maj 2011

Träff hos Sippo!

I Ljungsbro, utanför Linköping var det träff hos Bloggkatten Sippo, Tindra och husse Peter. Vi som kom och hälsade på var:

När vi kom så var en av klostermattarna ute och promenerade med Sippo, jag blev lite avundsjuk, men jag försökte att inte tala om det högt :) Fina Sippo, snygga Sippo, sköna Sippo! Att han sedan är svartvit gör ju honom världsnygg! Ni vet väl att alla missarna från Östgötakatternas koloni i Linköping är just svartvita va?

Sippo i egen hög person - för den katten har personlighet vill jag lova!


Husse Peter som var en superb värd också :) !

Astrid med man, hon bloggar för Södertälje katthem :) och bjöd dessutom på god lunch :) tack så väldans mycket <3

Klosterkatternas mattar, båda två. Mkt trevliga goa tjejer!

Christer, Max och Måns husse (missar från Östgötakatterna)
Tack Christer för att du tog med mig, det var guld värt kan jag lova!

En underbar dag i fint sällskap :)

Jag köpte dessutom Peters bok :) för ni vet väl att han har skrivit en bok... kolla länken, skynda, innan den tar slut! Rekommenderas stort!

Malin

1 kommentar:

  1. Okej, först nu såg jag inlägget! *tassen för pannan* Fast egentligen var det ju husses fel eftersom han inte letade ordentligt tidigare. Hursom jamar, så var det jättekul att ni alla var ute och hälsade på mig, Tindra och även husse.

    SvaraRadera