Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

torsdag 21 april 2011

Ruffan och lite mer...

Lilla gumman har svårt att lita på mig nu efter sista resan till veterinären, men det brukar bli så tyvärr... men jag fortsätter ihärdigt att muta dem med godsaker och till slut så hoppas jag att hon glömmer bort eländet.

Hon är duktig och äter sin medicin varje dag så det känns bra. Lite sämre i magen tyvärr, men det blir lätt så med medicin :(

Påsk... ja, då ska missarna få godis :) hemligt än så länge.

Vi har fått paket som vi ska hämta ut idag.... från Golle och Lisen (Skatternas blogg) det är spännande!

Nu är det snart dags för kolonibesök också....



Nya katten var där igår och i förrgår, undrar om det är den missen som äter i hundburen, eller om det är Musse som vågar?

Kolonimissarna fortsätter att göra kisshjärtan och nu vet jag... det är för att vi människor ska förstå att det är för att de behöver extra mycket kärlek såklart, så dum jag är :( men nu är jag glad att jag har förstått!




Älskade katter.... så älskade!

Önskar alla en glad påsk!



Malin

1 kommentar:

  1. Skönt att höra att någon av katterna vågar äta ur buren! =)
    Får hoppas att det går att fånga nån i den sen då...

    Glad påsk till dig och missarna!

    Kram kram

    SvaraRadera