Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

torsdag 21 april 2011

Östgötakatterna har fått påsk-paket

Golle & Lisen har skickat, med hjälp av sin matte, ett stort paket med massor med mat och godis. Jag fotade när vi öppnade paketet, men bilderna finns inte på kortet, hum, anar att jag har ett kort liggandes med bilderna på, men här kommer i alla fall bild på massor med mat och godis!

Tack snälla matte och Golle och Lisen som skickar paket för andra gången till Östgötakatterna, det är sååååå uppskattat kan jag lova!

Ikväll har de fått smaka lite godis efter när Ruffan (även kallad Liten) fått medicin med tonfisk, de blir som galna och det är snabba ryck som gäller... det är mums, men som efterrätt så fick de goda torrisar som de snabbt smaskade i sig... dregel! Lilla Ruffan vågade till och med ta ur handen igen (efter resan till vet har hon varit så rädd för mig) så jag känner mig aningen stolt :) med hjälp av godis kan man nästan ta sig hur långt som helst!

Glad Påsk säger vi och tackar åter igen för att Östgötakatterna fick massor med godis och mat

Kramar
Malin

1 kommentar:

  1. Åh så snällt att ni fått en massa Påskgodis av Golle o Lisen !
    Glad Påsk på er allihopa !

    SvaraRadera