Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

tisdag 15 februari 2011

Alla hjärtans dag...

Jag glömde inte bort det, men jag firar det inte...

Däremot så får missarna här hemma lite extra gott och extra uppmärksamhet med kel och lek.

Nu gör jag ett undantag... ett stort hjärta behöver hon inte... för det har hon redan, men en stor kram får hon av mig... för allt som hon gör för sååååå många kissar därute.

WIKKI bloggkatten, hon berör mig i mångt och mycket och hon skriver och gör auktioner för många missar. Det är sällan jag slaviskt följer någon blogg, men för mig är Wikki-bloggen den som jag besöker flera gånger om dagen.

Wikki (och lillmatte och stormatte) här kommer en stor KRAM till just dig/er för din/er värme och omsorg som du/ni alltid sprider omkring dig/er.

Dina budskap i din blogg är så viktiga och vi är så glada att få läsa det du skriver.

Tack!

Malin

2 kommentarer:

  1. Kan bara hålla med, självklart ska Wikki ha en jättekram för allt hon gör för alla hemlösa kissar och katthem.
    Basco

    SvaraRadera
  2. Tack så innerligt! *nosrodnad*
    Du är värd än mer som sliter så med din koloni. Jag lovar att hjälpa till mer framöver!
    TassKram Wikki

    SvaraRadera