Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

tisdag 24 april 2012

Tack Bumbis!!!

För det första vill jag tacka Bumbis för att hon hela tiden följer Östgötakatterna och vårt arbete med kolonierna, både i Linköping och i Arkösund... nu har hon dessutom skänkt 4 Bumbisbäddar för att vi ska kunna få in pengar till kolonierna.

Från hela mitt hjärta Bumbis... TACK! Tack från alla missarna som älskar dina bäddar också, de är bara så himla bäst!



De här pengarna kommer att gå till mat till Linköpingsmissarna som är i stöd och jourhem. De slutar ju inte äta för att de är inne precis. Hoppas att ni har förståelse för det?!

Vi har många lotter kvar på surfplattan så vi önskar att ni försöker att dela den länken så att pengarna kommer in så vi får dra en vinnare :) spännande! Tack alla ni som hjälper oss att samla in pengar till missarna kastreringar, vaccinationer, id-märkning och avmaskning :), tack också för gåvorna som inkommit på Östgötakatternas konto... jag säger ett ödmjukt tack, fast helst av allt skulle jag vilja krama var och en av er alla, ni gör det här möjligt, kom ihåg det, ni är sååå värdefulla! <3

För att göra det så lätt som möjligt så kommer jag att lägga 1 bädd per inlägg och ni bjuder via kommentarsfältet :) verkar det ok?

Kram
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar