Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

onsdag 20 januari 2010

Pricken, Fläcken och Nostippen

Ikväll fick Pricken komma till sitt nya hem! Vilken lycka det är att kunna erbjuda ytterligare en kisse tak över huvudet... Det känns gott i hjärtat vill jag lova!

Nostippen och Fläcken har också fått lämna veterinären och har flyttat in till Malin för återhämtning. Vi hoppas innerligt att vi lyckas hitta boende åt dessa då vi givetvis inte vill bli tvungna att släppa ut dem igen.

Väntar spänt på uppdatering om hur installeringen av Pricken samt Fläcken & Nostippen gått!

Dumlan & Tippen har idag fått sin andra vaccinationsspruta och är nu färdigvaccinerade. De får besök på fredag och jag hoppas att de visar sig från sin bästa sida. :) De har blivit riktigt mysiga och fräser inte på långa vägar så mycket som de gjorde för bara en vecka sedan. Idag efter veterinärbesöket har de varit hur underbara som helst, vilket jag tycker är märkligt....!

Vill återigen tacka för alla bidrag, både ekonomiska och materiella saker, som ni hittills skänkt/vill skänka oss. Era uppmuntrande kommentarer får heller inte glömmas, ibland är det riktigt kämpigt men då får ni oss att orka ännu mer!

/Lina

1 kommentar:

  1. vad härligt att en kisse till får komma hem. Här är Saga inte på långa vägar så avvaktande längre, utan jag får klappa henne, när hon ligger på sängen, och när jag kelar med Sigrid, vill hon också kela med Sigrid, varpå jag har två som snor omkring mig. Saga bara älskar Sigrid, där hon är , är Saga, busbrottas och sover ihop, ska bli spännande också att höra hur de andra kissarna har det hos Malin, hoppas givetvis att dom får flytta hem snart också
    kram Maggan47

    SvaraRadera