Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

tisdag 12 januari 2010

Dumlan & Tippen ute på annons

Tidningsannons i Corren, fre. lör. sön.

Nu är de små sötnosarna ute på annons, i helgen kommer de även synas i Corren. Här är annonsen på Lokus.

Nu hoppas vi på att Dumlan och Tippen kan hitta hem. Jag har fäst mig så förbaskat mycket vid dem, trots att jag kämpat hårt för att inte göra det. Det är i princip omöjligt.. Men på sätt och vis är det bra för då känner man ganska omgående i hjärtat om man hittat det rätta hemmet.

Har lagt upp ett "terapischema" (vad konstigt det låter...) för snuttisarna. Idag är det lyft-terapi som det ska fokuseras på! Lyckades lyfta dem båda två under morgonen utan att bli vare sig riven eller biten. Imorgon blir det lek-terapi och på torsdag slappar vi med gos-terapi.

/ Lina

4 kommentarer:

  1. Det är omöjligt att inte fästa sig vid oss katter. Så du ska inte skämmas för det. Vi är ju söta och väldans gosiga av oss. Men det är ju bra om du känner i hjärtat om dom kommer till ett bra hem. Sånt är väldigt viktigt! *tass*

    SvaraRadera
  2. vad bra det låter med terapischema, här har matte börjat med ligga stel som en pinne i soffan, och låta handen hänga ner, då kommer jag och lägger mig nedanför, och blinkar, kan titta på matte på nära håll,
    Saga fd östgötakolonikatt

    SvaraRadera
  3. Klart det måste finnas massor av människor som vill älska dessa ljuvliga varelser!
    De ni gör är helt fantastiskt!
    Ska sätta in några kronor på ert konto.
    Kram mamma

    SvaraRadera
  4. ohh vad fina dom är, särskilt Dumlan har norpat mitt hjärta..vilka kämpar dom är. Själv har jag småbarn hemma och är därför inget bra skyggis hem men jag önskar er alla ett stort lycka till! Ni är fantastiska! //Kram Susdus

    SvaraRadera