Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

fredag 1 juli 2011

Ödmjukt tack!

Jag skulle vilja ge alla och envar massor med rosor och massor med kredit för att ni hjälper och stöttar Östgötakatterna, med auktioner, gåvor, att ni nämner oss i era egna bloggar och att ni hintar om att vi finns.


Vi slog rekord när det gäller insamlingen till våra missar den här månaden. Tack Christer för inlägget som du gjorde, som faktiskt startade allt :). Lilja och blogghjälpen som ordnade auktioner och alla som bjöd på dessa, det är helt underbart! Tack, av hela mitt hjärta tack!



Nu kan Vithaka och hennes bebbar bli klara! Vithaka ska kastreras osv och småtottarna ska få avmaskning och vaccinationer var det lider. Vithaka, den vackra men otroligt rädda mamman. Vi måste ge henne mer tid och massor med tålamod och tålamod har jag gott om, för envis är jag, lika envis som mamma Vithaka!


Snyggmusse ska också komma in för kastrering osv. Vi ska se till att veterinären kollar in hans tänder ordentligt, för om han ska komma tillbaka ut ett tag för att gå av sig hankattigt hormon så ska vi se till att han mår så bra han bara kan. Tanken är att Musse ska komma in igen såklart, men när, det får tiden utvisa, en dag i taget!

Här finns redovisningen av juni månad... vi slog rekord kan jag tala om!

Ett stort och ödmjukt tack från alla missarna och mig!

Kram
Malin

5 kommentarer:

  1. Det är du Malin som ska ha TACK för allt som du gör för katterna !!!

    SvaraRadera
  2. Kungsörsligan1 juli 2011 kl. 17:13

    Du är underbar Malin som ställer upp för katterna.♥♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Glädjetår och glädjebuffar från oss!

    SvaraRadera
  4. instämmer med de föregående.. det är DU malin son är så fantastisk o gör ett jättejobb...så glad att vithaka + bebbar är inne så du slipper den stressfaktorn......fint jobbat!

    SvaraRadera
  5. Vet inte om ni besvär med regnovädret som varit, men jag har tänkt på kissarna och varit glad över att Vithaka & ungarna är inomhus nu!

    Håller tummarna för även de andra!

    / Barbro

    SvaraRadera