Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

tisdag 28 juni 2011

En härlig dag med Christer och Max & Måns!

I söndags när Christer kom förbi kolonin och hälsade på så bestämde vi att han skulle hämta mig idag så att jag skulle få komma hemifrån lite grann. Jo, ibland behöver man komma iväg och tömma skallen på tankar och få träffa fina missarna och prata katt med husse såklart.

I förmiddags blev jag upphämtad kl 11.00 och jag var i tid :) eller hur hussen? Inte försent utan alldeles lagom i tid :), du ser, ibland händer det.

Strålande solsken och mycket varmt var det idag, men att få komma ut i solen och bara göra ingenting var så underbart skönt, jag behövde det verkligen! Tack för att du hämtade mig Christer, det uppskattar jag så mycket!

När vi stannade bilen så satt jag kvar i den och väntade på att få se husses och Måns gosstund och kanske att till och med Max skulle komma luffande... men det gjorde han inte, inte just då i alla fall.


Så gott det här ser ut va? Måns och husse <3 så mycket kärlek!

Måns fick godis som till och med jag matade honom med och jag kunde till och med låta mina fingrar stryka i hans vackra päls... snyggmissen!
Här kommer lite bilder på Måns!






Han visade hur duktig han är på att jaga :( sånt är livet :(

Så kom äntligen Max! <3

Gosa, gosa och gosa med hussen såklart... det är viktiga saker, men då hade jag ingen kamera i handen tyvärr.... men sedan blev det lite bilder på busgrabben!

Här är Max <3








Husse hängde tvätt och killar såg till att han gjorde jobbet rätt, bra killar som håller ordning på hussen. Han fick 10 poäng av vardera misse, så det var ju galant!

När vi skulle åka hem så gick killarna till bästa stället, tillsammans.



Fina grabbarna som har fått det så gott hos en jättefin husse som ger dem precis allt som de vill ha och behöver :) även sådant som inte är så roligt som avmaskningsmedel och sånt, men sånt som är nödvändigt! Duktiga hussen! 

En annan fin bild på killarna tillsammans! <3


Tack snälla Christer för idag och tack missarna för att jag får träffa er igen. Det är INTE viktigt att klappa och gosa, det räcker att se att ni trivs och har det allra bäst så vet mitt hjärta att ni har vunnit högsta vinsten på lotteriet, en alldeles egen husse :) som är full av kärlek till er grabbar. 

Tacksamhet, ödmjukhet och massor med kärlek för missarna finns hos husse. Hur ska jag någonsin tacka för att husse valde just er? Med all min kärlek TACK!

Malin som är glad över en ljuvlig dag i gott sällskap :)

3 kommentarer:

  1. Vilken mysig dag du verkar haft hos Christer , Max o MÅns !

    SvaraRadera
  2. Åh, så mysigt det verkar ha varit. Tur att du bor så nära att du kan hälsa på ibland.

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder! Undrar .... på Sörplingskaternas blogg kallas du Orginal matte - är dom uppfödda hos dig måntro?

    *nospuffs*

    SvaraRadera