Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

söndag 3 februari 2013

Läst och funderat

När jag inte kunde sova inatt så läste jag våra trådar på hittekatter i fokus. Så många känslor det väller över en och så mycket som man minns igen när man läser!

När vi åkte till Åtvidaberg efter ett upprop på hittekatter som finns här där Madde på Vaxholms katthem fått ett brev (NÖDROP) som hon lade ut på hittis. Jag hade inte en aning om hur man fångade in katter, men jag lärde mig snart. Hur ska man kunna när man aldrig har försökt?

Här finns tråd 2, 3, 4, 5, och det var en resa utan dess like, så många känslor och katterna, ja, lilla Mamsen kom in i mitt liv då... och blev MIN första blygis. Som jag saknar henne må ni tro... men i mitt hjärta för alltid.

Sedan juli 2009 så kom Felicia med hennes 8 små som jag skrev om på hittekatter... här...

December 2009 startade Östgötakatterna sitt arbete med Linköpingskolonin... här...

2012 startade arbetet med Arkösundskolonin... här.... 

Och just nu tar vi en dag i sänder... en fot framför den andra... många katter och såååå mycket känslor!

Kram
Malin med massor med minnen

2 kommentarer:

  1. Tack kompis!!!
    Jag har aldrig läst de här gamla trådarna och blev fast i 2.5 timme. Faktura högen ligger och tittar på mig och undrar om jag inte är klok. Så nu måste jag ösa på. Tack Malin för att Du letade fram trådarna. Kramiz M-H

    SvaraRadera
  2. Dagens läsning framför mig. Tack för att du letade fram trådarna, finaste Malin

    SvaraRadera