Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

fredag 9 mars 2012

Besök i A-kolonin


Lilla jag behöver få pälsvård när jag kommer in, för det är inte lätt med frillan ute i det fria, det blåser rakt upp ibland och då är det inte lätt att få det hela på plats igen.




Jag är inte heller så stor, kanske 7 månader och jag gillar maten som finns i den där burken, jag önskar att locket blåste av så jag kunde äta upp alla torrisarna.


Fina fina missen <3

3 lakritstroll på en bild <3


Sköldisen <3

Brunöra <3

Det gör ont när vi måste åka därifrån. 

På måndag har vi kastreringstider för 2 troll och sedan onsdag och fredag, 2 i stöten. Får se om vi kan involvera någon annan vet som kan hjälpa oss så det går snabbare att få alla klara.

Mer läkehem sökes för missarna. Någon som kan ge 2 missar utrymme i 14 dagar så att de får läka och få en chans att få ett hem på riktigt?

Nosbuffar från Molly som önskar alla missarna egna hem
och en kram från Malin som är glad att få hjälpa de här missarna att bli kastrerade så de kan slippa få bebbar när de själva bara är barn!

9 kommentarer:

  1. Dom är sååå söta sååå allihopa !
    Håller klor o tummar i kors på att dom alla kommer att få hem !

    SvaraRadera
  2. Här finns Mirakelkam för pälsvård åt långhåret varför bor jag så långt bort

    SvaraRadera
  3. Åh så fina de är. Den långhåriga sköldisen har en härlig teckning. Önskar jag kunnat hjälpa dig på ngt sätt men kan bara önska dig, Lycka till Malin!!!

    SvaraRadera
  4. Vad fin den långhåriga sköldpaddan är, konstigt att bara hon är långhårig. Dom andra är också fina, påminner om min egen lilla svarta lakrits :)

    Du gör ett jättefint jobb för katterna Malin, du borde få medalj!
    Följer gärna med någon gång och matar eller hjälper till med annat, säg till bara.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Du är otrolig, Malin. Vi har försökt hjälpa till så gott vi kan och satt in en slant på Tasseriet hos Wikki som kommer katterna till del. Fortsätt ditt jobb!

    SvaraRadera
  6. Är bilderna tagna med nya kameran?

    SvaraRadera
  7. Åh längtar till att få hem två kissar! Alla är så otroligt söta!

    SvaraRadera
  8. Alla är väl lika söta det spelar väl ingen roll om det är långhåriga katter eller ej?

    SvaraRadera
  9. Åh vad vacker hon är, långhåriga flickan! Tänk hon har en MÅNE där i pannan ser det ut som?
    Obegripligt Malin hur du lyckas hitta så otroligt vackra katter, de helsvarta är enormt tjusiga!

    Lite tasseripengar kan komma redan om någon dag! ♥

    NosPuss Wikki

    SvaraRadera