Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

lördag 24 september 2011

Besök hos Max och Måns ♥

 






Förra helgen hade jag en riktig vissen helg och då kom Christer, Max och Måns husse och hämtade mig så jag fick lite annat att tänka på. Tack snälla Christer!

Så mycket annat att prata om också, men mest om katterna såklart och de visade upp sig båda två ♥ sötnosarna!

Jag fick med leksaker hem till missarna och nästan en hel säck med RC mat som missarna äter, så himla snällt och missarna blev ju glada också såklart.

Leksakerna var (är) poppis och maten smaskade de i sig såklart :) tack snälla Christer!

Vänner är guld värda och att få någon som bryter tankarna för en stund är toppen, och det behövde jag just precis då! Tack!

Nosbuffar till Max och Måns och en kram till husse Christer!

2 kommentarer:

  1. Jamen, vi vet ju att Max och Måns har en toppen-husse. Det har vi ju läst om så länge, så länge. Det är ju skönt att veta att två hittekatter har fått det så bra.

    Tassar också till Malin,som verkligen inte går av för hackor!

    Tassisar från 5 glada hittekatter i Otterbäcken

    SvaraRadera
  2. Att Max och Måns husse är jättesnäll mot katter känns väldigt bra, men att han också räcker till för människor gör honom ju bara till en ännu bättre människa. Såna borde det finnas fler av. Liksom det borde finnas av dig, Malin.

    SvaraRadera