Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

tisdag 7 september 2010

Här är hon, lilla Fläcken!



Här är lilla gumman och nu jobbar vi hårt för att få henne att gå in i fälla. Imorgon provar vi med transport istället. Hon är så tam att hon åt ur min hand idag och räkor var verkligen mumsigt! Den här lilla tjejen vet absolut vad en fälla är :) så hon går nog inte i den en gång till... så vi hoppas på transport och räkor eller så blir det håven (men det talar vi tyst om).

Kram från en trött men glad Malin

P.s. Newcat är tillbaka i kolonin (troligen hane) kan någon hjälpa mig att vara stödhem? Mejla mig i sådana fall: ostgotakatterna@live.se :)

2 kommentarer:

  1. Lilla söta Fläcken, kom hem till mig i värmen! Tack Malin för att du är så envis och inte ger upp med katterna.

    /Matilda

    SvaraRadera
  2. Matilda :) du känner väl mig? Jag skulle aldrig ge upp kissarna i kolonin :) alla ska komma in, det får ta den tid som det tar! <3

    /Malin

    SvaraRadera