Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

tisdag 11 oktober 2011

Paus i stress och leva i nuet

Det har varit lite paus i skrivandet här, men inte med katterna såklart. Jag behöver lite paus och jag behöver hämta lite krafter och energier efter att Polly fick somna in för alltid.

Jag återkommer så småningom, men under tiden jobbar jag med missarna såklart och fortsätter vardagen, även sorgen måste få ta plats, för det gör ont att förlora en vän, även om hon "bara" var en liten kattunge så var hon Polly ♥, en alldeles egen individ med en egen personlighet och alldeles mjuka öron.

Hon fattas mig...

Tack för allt stöd som vi får, ni berör mig

Kramar
Malin

5 kommentarer:

  1. Förstår att du behöver ladda batterierna. Ta den tid du behöver, vi ser fram emot att få läsa vidare här när du orkar.

    Bascos matte

    SvaraRadera
  2. Jamar som Basco, ta den tid du behöver! Polly var ingen "bara" utan Polly, och det är självklart att du sörjer och saknar henne. Vi sänder spinnhealing härifrån och mattarna skickar varsin varm tröstkram!

    Tass från Imma, abbemissa.

    SvaraRadera
  3. Jamar som föregående jamare att det är klart att du måste ladda om batterierna och få sörja söta lilla Polly !
    Tassklappar och kramar från mig o matte :)

    SvaraRadera
  4. Men självklart måste du få tid att sörja den lilla ängeln. Det knyts särskilda band när man tar hand om ett djur som är sjukt. Måste vara fruktansvärt svårt att tvingas skiljas åt sedan. Livet är tyvärr inte rättvist.....
    Tassefamnar från min Katterna på Fröö och matte Marie

    SvaraRadera
  5. Klart man saknar en vän som fått vandra vidare,
    det gör vi och matte oxå.
    Vet hur det känns, efter att en av mattes katter oxå finns i regnbågens land, sedan ca 12 år sedan
    Tass tass och ta det lugnt.
    så hör av dig när du får lust igen.

    SvaraRadera