Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

tisdag 22 februari 2011

Hjärtegrynen...

Vem det är som är kisskonstnär av missarna vet jag inte, men helt klart är det någon som kan, trots sin unga ålder ♥


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ Så här många hjärtegryn har kommit in i värmen ♥

Det här måste innebära någon speciellt ♥ och jag vet en orsak till att de kan kissa hjärteformar, de vill ha en husse eller matte med ett stort hjärta som kan ge massor med tålamod och kärlek och tid för att de till slut ska våga släppa fram sitt riktiga jag...

De gav mig ett hjärta av sand, som jag för alltid har förevigat.

Bästaste missarna vad jag älskar er alla! ♥

Malin

9 kommentarer:

  1. MEn så sött gjort!!!!!

    SvaraRadera
  2. hihi.... ingen annan kisse skulle göra så.... :-)

    SvaraRadera
  3. Wow Malin.
    Gissa om dom där kissarna älskar dig.
    Nalle

    SvaraRadera
  4. kärleken ville dom visa, och vad kan vara bättre än ett hjärta av sand,ville samtidigt tala om att ett stort hjärta vill dom ese hos nya husse och matte, hallå, var är ni

    SvaraRadera
  5. Fantastiskt, helt otroligt! Malin visst betyder det något och det handlar om kärlek så är det!!
    Lillbuset har fått sitt namn "Kajsa Kavat"

    Kramiz/M

    SvaraRadera
  6. Vilket vackert hjärta, som ett omen till dig, vars hjärta brinner för alla dina Östgötamisar.

    Kram Gullmaj/gullimat

    SvaraRadera
  7. Tänk vilken bra symbolik...

    En hemlös värdelös katt från ingenstans
    gick till lådan och lyfte sin svans
    satte sig ned och på kattvis skrev
    i sanden ett glödande kärleksbrev:
    "Du räddade mig och gav mig ett hem -
    för alltid är du min käraste vän!"
    Matte höll varsamt kärleksbrevet i sin hand:
    Det vackraste hjärta av skimrande sand...

    NosPuss Wikki

    SvaraRadera
  8. Jag letade i lådorna idag, men idag fanns det inget hjärta och Ruffan tittade på mig och flörtade... hum, man får bara ett kisshjärta en gång va? men jag kan inte sluta leta i alla fall ;) under kan hända... jag vet :)
    /Malin

    SvaraRadera