Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

söndag 1 november 2009

Återigen Fotodags 2 Nov

Vi var till kolonin för att fota igen och förhoppningsvis få syn på de katter som inte var där förra gången. Samt att vi passade på att fylla på matarens förråd.
Vi hade även det andra huset vi byggt färdigt med oss till de små frusna missarna....hoppas nu de använder husen för det behöver dom så väl.

Vi såg ett par missar som inte var förra gången samt en katt som såg dräktig ut och rätt så långt gånget, tyvärr. Nu är jag novis på området men gissar på att så är fallet.
Var så roligt för flera av missarna kunde jag locka till mig med mat och de var bara ca ett par dm från mig...jag satt alldeles stilla..ni vet sådär så benen domnar o sticker *L* vilken glädje jag kände.
De är alla så otroligt söta...svarta/vita underbart tecknade, tre är semilånghår brun/svarta.
Tror dessa kan bli riktigt gosiga missar bara de får chansen....Och det ska vi göra vårt allra bästa för att ge dem.

//Maud

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar